niedziela, 5 czerwca 2011

MISJA "MALINA"


POMÓŻMY MALINIE

Tym razem piszę do was ja, Magdalena, starsza siostra Maliny. Malinka pakuje się przed podróżą do Hampshire. Zostawiła otwartego bloga, więc pomyślałam, że skorzystam z okazji i napiszę do was z prośbą o pomoc
Wszyscy kochamy Malinę, chcielibyśmy żeby się wyleczyła i była zupełnie zdrowa. Lekarze twierdzą, że tak się nie stanie i jedyne, co mogą zrobić, to dać jej więcej czasu. To jej nie satysfakcjonuje i dlatego chce spróbować alternatywnych metod leczenia. Te inne metody, których nie pokrywa fundusz zdrowia NHS, dają jej większe szanse na uporanie się z chorobą. Dzięki nim może pokonać raka. Właściwie to na pewno jej się to uda, potrzebuje tylko naszej pomocy.  
Pierwszą metodą, na jaką się zdecydowała, jest terapią witaminą C. Na początek oznacza to trzy tygodnie infuzji. Każdy dzień kosztuje £450, więc za pierwsze trzy tygodnie będzie musiała zapłacić £6750 ($11000 / 32345 PLN). Malina chciałaby także zakupić Generator Rife’a, który kosztuje $5000. Kolejny poważny wydatek to Terapia Gersona, o ile będzie ją na nią stać. Jest to niezwykle efektywna terapia w walce z rakiem piersi i Malina bardzo w nią wierzy. Jej koszt to $5500 tygodniowo, a konieczne będzie prowadzenie jej przez co najmniej 2-3 tygodnie (potem będzie musiała kontynuować ją w domu przez 2 lata). Do przeprowadzenia terapii niezbędne jest zakupienie specjalistycznego sprzętu (za prawie £2000) i opłacenie przelotów do Stanów. (Istnieje prawdopodobieństwo, że koszta uda się zredukować, ponieważ moja koleżanka z Niemiec, Andrea, wynalazła klinikę w Niemczech, która prowadzi podobną terapię – wielkie dzięki, Andrea). Do tego wszystkiego Malina sporo wydaje na suplementy itd.

Jak sami widzicie, potrzeba na to wszystko bardzo dużo pieniędzy! Malina nie może teraz wrócić do pracy, jej priorytetem jest pełnoetatowe leczenie się. Jeśli możecie, wesprzyjcie ją finansowo.
Pieniądze można wpłacać w następujący sposób:


Przelew:
Malina on a Mission
Sort Sode 30-96-68
Nr konta  25881568
BIC: LOYDGB21082
IBAN: GB52LOYD30966825881568

Myślę, że te dane wystarczą, zarówno do przelewów z Wielkiej Brytanii jak zagranicy.  

PayPal:
Możecie wysyłać pieniądze PayPalem:  malinabob@tiscali.co.uk

Albo czekiem brytyjskich banków:
Malina Bowman
41 Hawke Rd
Helston
TR13 8DL
UK

Dziękuję wam z całego serca,

Magdalena

7 komentarzy:

  1. Dzis przypadkiem odkrylam Twego bloga. Przeczytalam i jestem pod ogromnym wrazeniem. Twego uroku osobistego szczegolnie. Zycze wytrwalosci i zdrowia. Zauwazylam ze na biezaco piszesz blog po angielsku, zaraz tam wpadne i z zapartym tchem przeczytam o dalszych Twych losach.
    Sama jestem po raku,ale szyjki macicy w st.1B Wiec nie moge sie absolutnie z Toba porownywac. Jedyne podobienstwa to,ze tez mieszkam poza granicami i mam coreczke w podobnym wieku.
    pozdrawiam serdecznie Isabell ;-)
    PS super czytalo sie wpisy po polsku, jednak z tymi po ang. tez chce sie zmierzyc ( na co dzien uzywam norweskiego...wiec czas odswiezyc sobie krolewski jezyk:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście szkoda, że nie piszesz już po polsku. No cóż, muszę odświeżyć swój angielski. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również trafiłam na Twój blog przypadkowo, jestem młodsza od Ciebie, mam inny rodzaj nowotworu no i dalej walczę,niedawno zakończyłam chemię, za tydzień będę miała konsultację z radio.
    Jednym tchem przeczytałam Twoje wpisy i zaraz zajrzę na drugi blog.

    Życzę Ci wszystkiego dobrego i dużo zdrowia. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety spóźniłam się... odpoczywaj w spokoju!

      Usuń
  4. Super post, ładne zdjęcia + obserwuję zapraszam do mnie
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak terapia gersona jest świetna w leczeniu nowotowrów. Pisałem o niej na blogu odchudzanie plus Większość diet to diety odchudzające, ale są również na nowotowry.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety leczenie chorób nowotworowych jest bardzo drogie a niektóre organizacje próbują jeszcze zarabiać na tym kosztem pacjentów :(

    OdpowiedzUsuń