wtorek, 27 kwietnia 2010

Race For Life



Za parę tygodni wezmę udział w moim pierwszym Race for Life* !! Właśnie wysłałam zgłoszenie i jestem trochę podenerwowana. To tylko 5km, więc nie w tym leży problem (chociaż będziemy biec po nieco pagórkowatym terenie) ale chodzi o to, że bieg odbywa się w pierwszym tygodniu mojego kolejnego cyklu chemioterapii. Dokładnie 5 dni po tym jak zostanie mi wstrzyknięty mój cudowny koktajl. Mam nadzieję, że dam radę pobiec. Obiecuję, że na pewno wystartuję, będę biegła albo szła, nawet jeśli przez całą drogę miałabym wymiotowac.
Jeśli chcecie mnie zasponsorować, możecie to zrobić on-line. To link do mojej strony: http://www.raceforlifesponsorme.org/missoestrogenpositive

* Race for Life (Wyścig po życie) to charytatywny bieg, w którym uczestniczą same kobiety, zbierając w ten sposób pieniądze dla fundacji Cancer Research UK zajmującej się walką z rakiem.

Tłumaczenie: Franka

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Malina za tłumaczenie. Przeczytam wszystko w niedziele.Do usłyszenia

    OdpowiedzUsuń